avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Pot fi acuzat de ceva daca am comentat poza unui ...
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Pot fi acuzat de ceva daca am comentat poza unui profesor publicata pe net de un coleg?

buna....eu sunt elev in clasa a 11-zecea,si am urmatoarea problema: unul dintre colegii mei a facut o poza in timpul unei ore de curs la un profesor,aceasta poza fiind postata pe facebook.Eu am postat niste comentarii probabil putin jicnitoarea aduse profesorului,iar acesta a aflat de acea poza si comentarii.Conform regulamentului orcarei scoli pe acel coleg cu poza i-a cerut exmatricularea,iar pe mine m-a amenintat ca o sa faca plangere la comisie si penal pentru comentarile aduse la poza....motiv agresiune sau ceva in genu....poate face asa ceva? sau poate sa ma acuze de ceva?
Cel mai recent răspuns: alexandrugroza , utilizator 12:45, 3 Decembrie 2011
Penal nu are ce sa va faca. La nivelul scolii poate cere o sanctiune iar pe civil ar putea cere daune morale.
Depinde ce fel de comentariu ati facut la adresa profesorului.
Pe partea penala nu se cerceteaza agresiunea verbala , doar cea fizica si nu este cazul aici.
In civil ma indoiesc ca vrea sa va dea in judecata pentru prejudicii de imagine sau insulte, mai ales ca sunteti si minor (banuiesc).
Cred ca doar sanctiuni din partea scolii veti primi.
Va recomand ca pe viitor sa evitati comentariile rautacioase la adresa profesorilor, chiar daca acestia nu va sunt pe plac, este mai bine pt dvs.
daca imi scade nota la purtare consiliul scolii,desi incidentul s-a produs in afara scolii iar eu am lasat un comentariu de genu "ai uitat sa etichetezi slitul profei"(fara o injuratura sau jicnire asa mare),pe facebook ce nu are legatura cu scoala sau incinta ei, pot sa fac o plangere sau ceva? ...