avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 842 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Afacere atelier
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Afacere atelier

Buna ,
Am 18 ani , sunt elev in clasa a 12 a si am o intrebare despre infiintarea unui atelier de sudura .
Tatal meu doreste sa deschida un atelier de sudura +( ascutire cutite , slefuire si alte lucruri) , impreuna cu mine si vrem sa stim daca afacerea poate fi trecuta pe numele meu ? eu pentru ca eu ca tanar intreprinzator primesc de la stat o reducere sau scutire de taxe sau alte avantaje fara sa luam un credit de la stat(pentru ca nu avem nevoie) ? daca da care sunt ? iar daca nu , cum trebuie sa procedam , care ar fi cea mai buna si ieftina solutie ca sa deschidem un atelier (ma refer la ce societate sa fim , de familie sau ?, ,,,,,,etc) . Mentionez ca noi vom inchiria o camera de camin unde se va desfasura afacerea iar uneltele , consumabilele si aparatele necesare le avem .
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 17:34, 1 Decembrie 2011
Dupa ce terminati liceul, daca aveti cumva calificarea sudor, va puteti infiinta un pfa (persoana fizica autorizata). Poblematic va fi punctul de lucru pentru ca aceste constructii metalice duc la zgomot care s-ar putea sa deranjeze vecinii. De obicei astea se fac in zona industriala a localitatii , nu in zona de locuit (o activitate care necesita un spatiu adecvat, respectiv un atelier dotat cu curent trifazic, spatii de depozitare in sigutanta a buteliilor de oxigen, de acetilena, (daca are si autogen)...
Mai multe informatii la adresa www.avocatnet.ro/content/art...
Ultima modificare: Joi, 1 Decembrie 2011
george-neagu, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa sudor - sediul costel felciuc costel felciuc eu vreau sa devin pfa in sudura am experienta 25 de ani autorizatie valabila 2ani ca sudor pt oteluri speciale la submarine momentan voi sta un timp scurt in ... (vezi toată discuția)