Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Sunt angajata pe functia de inspector asistent in cadrul serviciului financiar-contabil dintr-o institutie a administratiei publice locale.
1)ţin evidenţa gestiunilor de materiale;
2)întocmesc notele contabile privind bunurile materiale;
3)verific situaţiile privind consumul de materiale şi de carburanţi şi întocmesc nota contabilă;
4)răspund de scoaterea din funcţiune a bunurilor materiale şi valorificarea acestora, în condiţiile legii şi întocmesc notele contabile aferente;
5)lunar întocmesc balanţa de verificare analitică a bunurilor materiale din clasa 300;
6)particip la inventarierea bunurilor din domeniul public şi privat a institutiei;
7)îndosariez şi arhivez documentele privind evidenţa contabilă;
Pe langa toate acestea tin si casieria institutiei,desi anul acesta am fost incadrata pe inspector asistent deoarece am terminat facultatea de finante banci.Este corect sa mai tin si casieria in aceste conditii?Va multumesc!
Eu stiu ca nu aveti voie sa detineti prin cumul de functie casieria societatii decat daca exista compatibilitate intre lucrarile pe care le aveti inscrise in sarcinile de serviciu. Din ceea ce ati descris mai sus, Dvs. tineti evidenta stocurilor de materiale, care nu au legatura directa cu functia de casier si conturile din clasa 5.
Ca urmare, in cazul Dvs. este posibil sa detineti si functia de casier in institutia respectiva.