Buna ziua!
Sunt angajata pe functia de inspector asistent in cadrul serviciului financiar-contabil dintr-o institutie a administratiei publice locale.
1)ţin evidenţa gestiunilor de materiale;
2)întocmesc notele contabile privind bunurile materiale;
3)verific situaţiile privind consumul de materiale şi de carburanţi şi întocmesc nota contabilă;
4)răspund de scoaterea din funcţiune a bunurilor materiale şi valorificarea acestora, în condiţiile legii şi întocmesc notele contabile aferente;
5)lunar întocmesc balanţa de verificare analitică a bunurilor materiale din clasa 300;
6)particip la inventarierea bunurilor din domeniul public şi privat a institutiei;
7)îndosariez şi arhivez documentele privind evidenţa contabilă;
Pe langa toate acestea tin si casieria institutiei,desi anul acesta am fost incadrata pe inspector asistent deoarece am terminat facultatea de finante banci.Este corect sa mai tin si casieria in aceste conditii?Va multumesc!
Eu stiu ca nu aveti voie sa detineti prin cumul de functie casieria societatii decat daca exista compatibilitate intre lucrarile pe care le aveti inscrise in sarcinile de serviciu. Din ceea ce ati descris mai sus, Dvs. tineti evidenta stocurilor de materiale, care nu au legatura directa cu functia de casier si conturile din clasa 5.
Ca urmare, in cazul Dvs. este posibil sa detineti si functia de casier in institutia respectiva.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.