Am infiintat firma in luna noiembrie 2011. Si vreau sa devin platitor de tva...stiu ca se depune 010 la finante, ...ce nu stiu este:
1- mai trebuie si alte documente pe langa declaratia de mentiuni?
2- ce trebuie sa completez in 010???
3- pana devin platitor de tva, adica pana la emiterea acelei hartii care arata lucrul asta inregistrez fara tva facturile?si cum stiu daca depun declaratiile trimestrial???
A.facturile se emit fara tva
B.documente necesare priv stab criteriilor pt condit inreg in scop de tva , cf OMFP nr.1984/ 11.05.2011
1 DECL DE MENTIUNI 010 -e ex
2.anexa la decl ment cf model stab in anexa 1, se complet cu ajut program informatic de pe www.anaf.ro....form listat, semnat si stampilat si insotit de suport magnetic
3.certificat constatator in orig
4.copie dovada spatiu sediu social
5.copii LEGALIZATE ale docum de identitateale admin sau asoc care detin min 15& cap soc
6.memoriu justif
7.balanta de verif