avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 232 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Examenul pentru obþinerea certificatului de ...
Discuție deschisă în Traduceri

Examenul pentru obþinerea certificatului de traducãtor în limba araba ºi recunoaºterea diplomelor emise de alt stat

buna ziua ,am niste intrebari daca sunteti amabili sa mi raspundeti ,eu am o diploma de bac araba,si sunt studenta la fac de literatua engeza intro tara araba,(am dula cetatenie) imi este de ajuns acest bac sau imi trebuie studii superioare pentru examenul de traducator?si daca cineva are subiectele de la examenul arab roman sau roman arab (juridic) vas fi recunoscatoare.multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 12:09, 4 Decembrie 2011
Pentru a va putea inscrie la examenele organizate de Centrul de Pregatire Profesionala in Cultura aveti nevoie de o diploma de bacalaureat recunoscuta in Romania.
Informatii despre echivalarea/recunoasterea actelor de studii dobandite de cetatenii romani in strainatate gasiti aici:
[ link extern ]
Conform informatiilor de pe site-ul C.P.P.C., limba araba este o limba rara pentru care examenele se vor organiza numai in urma solicitarilor scrise la Secretariatul Comisiei, urmand ca acestea sa fie planificate in functie de posibilitati.
In privinta eventualelor exemple de subiecte, fiind o limba rara, sunt dificil de gasit dar, asa cum am mai recomandat cu alte ocazii, este necesara cunoasterea foarte buna a terminologiei specifice fiecarui domeniu si orice text de lege, cod fiscal, cod civil sau penal sau conventie internationala va poate ajuta sa va familiarizati cu termenii uzuali.
Recomandari resurse internet pentru texte juridice:
www.avocatnet.ro/content/for...
Alte linkuri foarte utile:
www.avocatnet.ro/content/for...
[ link extern ]
Coduri juridice din alte tari:
[ link extern ]
L.C.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură