As vrea sa stiu daca angajatul este obligat sa intocmeasca cerere de concediu scrisa daca a instiintat angajatorul ca pleaca in concediu. Ce prevederi legale reglementeaza acest aspect si ce se intampla daca angajatul nu a depus cerere de concediu scrisa inainte de a pleca in CO (ci doar a anuntat verbal/pe mail angajatorul)?
Multumesc frumos!
Daca salariatul intra in concediu la data cand este programat nu este nevoie de cerere. Pentru alte situatii salariatul trebuie sa solicite in scris si sa obtina aprobarea angajatorului.
Concediile sunt regelementate in art.148-153 din codul muncii pe care ar trebui sa-l rasfoiti daca v-ati asumat responsabilitati pe probleme de resurse umane. Forumul va poate ajuta in rezolvarea unor situatii delicate, greu de inteles sau interpretabile dar nu trebuie sa va rezolve toate problemele de serviciu. Daca angajatorul a renuntat la un inspector de personal dand sarcinile compartimentului de contabilitate (si multi inspectori RU au fost concediati pe acest principiu), va trebuie sa va asigure sau sa va asigurati perfectionarea in domeniu.
Multumesc de informatii. Da, am ramas fara angajati la RU si eu nu am nici o pregatire in domeniu, trebuie sa ma descurc in acest moment pe cont propriu, pana la noi angajari.
Concediu odihna
aba1011
Buna ziua in primul rand.Lucrez la o banca din aprilie 2008 si de atunci pana astazi nu am avut concediu de odihna.motivul a fost din partea lor ca am targhet ... (vezi toată discuția)