avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 105 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Student din R. Moldova cu permis de sedere expirat
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Student din R. Moldova cu permis de sedere expirat

Sunt intr-o situatzie disperata, sunt cetatzeana a Rep. Moldova in sesiunea septembrie am fost admisa la studii postuniversitare de masterat la forma de finantzare buget. Peste citeva zile adika kand s-a anuntzat ca se fac inscrierile la facultatzi am venit shi m-am inscris platind o taxa de inmatriculare master. Ulterior in jurul datei de 5.10.2008 am aflat intamplator de pe site-ul Universitatzii, ca nu sunt studenta la forma de finantzare bugetara, ci la taxa. Deshi in fisha de inscriere am lasat toate datele personale, incluzand nr. de telefon shi adresa de e-mail, totushi nu am fost anuntzata oficial. In felul acesta, fiind luata prin surprindere de aceasta veste shi neavand posibilitatzi financiare imi este afectata in mod direct sederea in Romania. In prezent permisul de sedere este expirat (nu mai pot pleca in Moldova shi nici sa ma reintorc in Romania), forma de finantzare la care ma aflu in prezent influentzand shi acest lucru ( costul fiecarei prelungiri este de aprox. 400 RON).
Va rog, sa ma ajutatzi , sa-mi oferitzi o solutzie la aceasta problema.
Va multzumesc.
Cel mai recent răspuns: diadyaa , utilizator 00:31, 12 Octombrie 2008
ati luat legatura cu decanul facultatii sau cu rectorul universitatii?
De pe 5.10.2008 nu pot rezolva nimik, ma trimit de la o usha la alta shi nu se rezolva nimik, mi-au zis ca daca eshti la taxa ramai la taxa, nu putem face nimik:(, la rector nu am acces, am scris o cerere, inka n-am primit raspuns:(, faza e ca daca shtiam imi retrageam dosarul shi dadeam in alta parte, iar acum nu mai am cum:(.
inteleg ca ati fost admisa la buget!!!