Am nevoie de ajutor, sunt economista si cred ca as avea o logica pentru a-i raspunde clientului meu, dar as avea nevoie si de o baza legala.
1. Am emis o factura in iulie 2011 - conform unei comenzi ferme, de valoare mare :(. Mu am primit refuz la factura.
2. Am continuat raportul de lucru cu ei si mi-a achitat respectivele produse, desi nici in urma insistentelor factura de care este vorba nu a fost achitata.
3.In urma insistentelor primim ,in 25 oct., un angajament la plata pentru comanda respectiva in perioada 25.11-30.11.11.
4.La exact 5 luni imi scriu ca livrarea nu a fost completa si ca ei considera ca nu mai au nici o datorie fata de noi.
Eu le-as raspunde asa:
Ca urmare a adresei Dvs numarul …………13.12.11 va comunicam ca ca refuzul la plata a facturii 6096/13.07.2011, reprezentand contravaloarea comenzii Dvs…………., este neintemeiat datorita faptului ca a fost depasit termenul legal de refuz la plata al acestei facturi.
Mai mult decat atat comunicarea Dvs, din 13.12.11, ca …….. nu are nici o datorie fata de noi, nu are obiect avand in vedere faptul ca la o data prealabila, data de 26.10.2011, ne comunicati prin faxul…………….faptul ca ne veti achita datoria aferenta comenzii ………….. in perioada 25.11.2011-30.11.2011.
Acest angajament la plata reprezinta recunoasterea de necontestat a datoriei societatii Dvs catre societatea noastra.