avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 754 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Acordul asociatiei pentru activitate PFI
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Acordul asociatiei pentru activitate PFI

Am inchiriat un spatiu pentru desfasurarea unei activitati ca PFI.
Am inteles ca am nevoie de acordul asociatiei, dar asociatia nu vrea sa-mi dea acest acord, invocand diverse motive.

La acelasi etaj cu mine se afla o firma de recrutare bone, care functioneaza de 5 ani in imobil, din cate am inteles. Daca aceasta firma isi desfasoara activitatea si mie nu-mi dau acordul cei din asociatie, asta este discriminare si doresc sa am refuzul lor scris, pentru a ma putea adresa instantei.

Eu am renovat acest apartament, si am investit niste bani in el, pentru a-mi desfasura activitatea care reprezinta principala sursa de venit. Nu mi se poate refuza desfasurarea activitatii- prin refuzul de a-mi da acordul asociatiei, atata timp cat asta este profesia pe care o am si activitatea pe care o desfasor.


Cei de la Asociatie mi-au spus ca activitatea mea presupune " trafic de persoane " adica lucrez cu oamenii ( e vorba de consultatii psihologice ) si ca cei din bloc nu mai sunt de acord cu alte firme care sa-si desfasoare activitatea in bloc gasind tot felul de motive ( ca se foloseste liftul, ca se lasa usa de la intrare deschisa, chiar daca e interfon, ca astfel intra tot felul de persoane straine, inclusiv aurolaci etc) motive nefondate. Asta se intampla fara ca eu sa am vreo legatura cu toate astea... sunt motive nefondate.

Si eu nu sunt firma, sunt PFI, nu am personalitate juridica.

Mi-au mai pus conditia ca sa platesc intretinerea dublul persoanelor angajate, ca asa au ei in statutul asociatiei- dar asta e o conditie prevazuta pentru firme ( si , repet, eu nu am persoane angajate si nu sunt firma) .

Cum ma sfatuiti sa procedez?

Va multumesc!

PS; daca si locuiesc acolo, si imi si desfasor activitatea in acel apartament, inseamna ca ii schimb destinatia?
Cel mai recent răspuns: johnpescar , utilizator 18:04, 14 Decembrie 2011
faceti sediul unde locuiti,si primiti pacientii aici. Este cam acelasi lucru ,cum vin la altii tot soiul de musafiri si nepoti.
In mod normal se face un contract in care se trece un nr la ch intretinere.
Pai ca sa faca sediu ii trebuie acordul asociatiei de proprietari cu semnatura pe o foaie de hartie, ca asta intreaba.
pentru Happyend

:) dar-ar Domnu' sa ma traficul ala intens de care vorbiti dvs.

credeti ca eu fac asta ca sa ma imbogatesc? daca aveam bani din aceasta activitate, imi luam casa si teren si imi faceam clinica :)

eu fac asta pentru ca e ceea ce mi-am dorit si imi place. sunt satisfactii mult mai profunde, decat cele de natura financiara :)
Eu inteleg ca presedintele ar fi de acord daca si dvs. ati fi de acord. Toate lucrurile se pot negocia. Mai insistati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se considera discriminare daca o asociatie de proprietari nu-mi da acordul pentru a inregistra sediul pfi? laurasimona laurasimona Buna seara, Am inchiriat un spatiu pentru desfasurarea unei activitati ca PFI. Am inteles ca am nevoie de acordul asociatiei, dar asociatia nu vrea sa-mi ... (vezi toată discuția)
Cum obtin acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor pentru schimbare destinatie apartament pentru sediu social? Mihail Cazacioc Mihail Cazacioc [b]In caz de refuz[/b] al din partea Asociatiei de proprietari si/sau al vecinilor pentru a-si da acordul cu privire la schimbarea destinatiei apartamentului ... (vezi toată discuția)
Am nevoie de acordul vecinilor pentru pfa? laurasimona laurasimona Buna seara, Sunt inregistrata ca PFA - cu denumirea Cabinet de Psihoterapie. De curand m-am mutat in Bucuresti si am inchiriat un spatiu pentru cabinet. ... (vezi toată discuția)