avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere la expirarea concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere la expirarea concediului medical

Buna ziua!
Sunt angajat al une societati comerciale.De 2 luni sunt in concediu medical si voi fi pana la data de 31.12. Patronul firmei la care sunt angajat mi-a spus ca vrea sa incetam colaborarea imediat cum termin concediul medical.Nu mai vrea sa lucrez sub nici o forma la el la firma.Mi-a spus ca daca nu imi dau eu demisia, va desfiinta postul pe care sunt angajat.
Va rog sa imi spuneti daca are dreptul sa ma demita.
As putea sa il dau in judecata pt ca mi-a spus in timp ce sunt in medical ca ma va demite la terminarea acestuia?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 21:55, 14 Decembrie 2011
freeelis a scris:

Inregistrarile audio nu sunt mijloace de proba , decat in anumite conditii ....

Daca va concediaza si va acorda preavizul de 20 de zile lucratoare , iar dvs nu respectati acest preaviz se poate angaja raspunderea disciplinara a dvs pentru absente nemotivate.

Daca ma voi impaca cu ideea de a fi concediat, as putea face o intelegere cu angajatorul sa ma concedieze fara preaviz?
macelaru21 a scris:

Daca ma voi impaca cu ideea de a fi concediat, as putea face o intelegere cu angajatorul sa ma concedieze fara preaviz?

Angajatorul abia asteapta sa nu va doriti un preaviz chiar va solicitat demisia pe care v-o accepta fara preaviz.
Nu vad de ce sa va doriti o astfel de incetare a CIM, va dezavantajeaza net.
O concediere prin restructurarea postului va da dreptul la ajutor de somaj care sa va usureze trecerea de la un loc de munca la alt loc de munca.
Sfetul meu este sa efectuati preavizul si sa incetati CIM prin restructurarea locului de munca va va avantaja chiar si la gasirea unui nou post.