In firma in care lucrez sunt patru persoane care se ocupa de depunerea declaratiilor fiscale. Fiecare dintre ele a avut certificat digital de la Digisign. Au fost unele probleme la folosirea lor, nu intru in detalii pentru ca nu le cunosc, asa ca s-a luat decizia la nivel de firma sa schimbam furnizorul.
Cand s-au cumparat certificatele digitale acum un an, eu nu lucram in firma. De cumpararea lor s-a ocupat altcineva care nu mai lucreaza la noi. Acum trebuie sa ma ocup eu si nu stiu exact cum trebuie sa fac.
Imi poate spune cineva ce am de facut?
Semnatura electronica
niko79
Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti cum procedez cu semnatura electronica in cazul in care trebuie sa preiau contabilitatea de la alta contabila? Ce trebuie sa-i ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.