Daca certificatul ar fi fost pe numele administratorului, care este reprezentantul legal al societatii, atunci ar fi putut fi folosit, cu acordul acestuia, de persoana care intocmeste declaratiile, iar raspunderea intocmirii acestor declaratii ar fi revenit administratorului.
Dar, certificatul digital, fiind pe numele unui salariat, care a avut in atributii, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale, atunci sigur i s-a dat acest drept printr-o imputernicire notariala, iar certificatul este nominal.
Acesta se anuleaza. Cel mai bine este sa sunati la furnizor. Trebuie schimbat utilizatorul.
Chiar daca angajatul v-a lasat si parola certificatului si teoretic puteti sa-l folositi, in cazul unui control fiscal, nu puteti dovedi ca acea persoana mai lucreaza pentru firma dvs. iar atunci in ce temei semneaza digital o declaratie fiscala?!
Administrator
poparlan
costul semnaturii digitale a administratorului care are mai multe blocuri este suportat de administrator sau se suporta de asociatiile pe care le administreaza (vezi toată discuția)