Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua. Am si eu o problema. Am avut un abonament la o anumita firma de telefonie mobila incheiat in data de 23.07.2007. Intre timp fortat de inprejurari (divort )m-am mutat de la adresa cu care fusese facut abonamentul si mi-am schimbat si numele de familie. una dintre facturi in cuantum de 166.95lei nu a fost achitata si contractul a fost reziliat cu taxa de reziliere in valoare de 317.47lei. Pe data de 09.09.2011 am ajuns in posesia unei scrisori de la firma de telefonie prin care eram instintat ca figurez cu o datorie 594.83 lei si in cazul in care nu o sa platesc in 10 zile debitul meu va fi cesional (vandut) catre agentii de recuperare.
Pe data de 05.12.2011 am intrat din nou in posesia altei scrisori (Notificare de plata) trimisa de o firma de recuperare in care eram instintat ca trebuie sa platesc suma de 1398.69 lei compusa din 166.95lei contravaloare sevicii, 914.27 lei penalizari intarziere si 317.47 lei taxa de reziliere si faptul ca penalitatile de intarziere se acumuleaza zilnic pana la plata sumei totale. Mai este mentionat faptul ca "Pentru plata sumei restante este necesara aceasta notificare"..
Firma de recuperare a fost mandatat in data de 29.05.2009
Mentionez ca nu am luat legatura in nici un fel cu firma de recuperare
Datorie telefon
alxxx
În anul 2005 am încheiat un contract cu o firma de telefonie mobilă pe o perioadă de 1 an. După aproximativ 6 luni am pierdut telefonul mobil, iar până ... (vezi toată discuția)