Buna seara!zilele trecute am fost la o sucursala [Editat - a unei banci] pt.a lua o adresa de inchidere a contului de card.(necesara pt a-mi lua banii de la o alta banca) Angajata bancii a devenit foarte deranjata de acest subiect si a inceput sa ma ia la intrebari ca de ce fac refinantarea, si ca de ce nu am facut refinantare la banca lor,si cu o atitudine nepotrivita unei angajate mi-a spus ca ea nu ma poate ajuta si ca nu imi poate da nici o hartie pentru ca nu e director de banca.Pe langa aceasta atitudine mi-a spus sa sun la numarul de telefon de la carduri(mentionez ca nu mi-a dat nici un nr de telefon) si nu a vrut nici macar sa imi spuna care sunt procedurile pentru inchiderea unui card.Am cautat un nr de tel de la o alta sucursala si pana la urma am rezolvat problema la o alta sucursala.Dupa acest incident am facut o sesizare la un nr de telefon de la ei,apoi am trimis o sesizare scrisa pe o adresa de email,in care am explicat ce s-a intamplat.A doua zi respectiva doamna a sunat-o pe soacra mea pentru ai cere sa anulez acea sesizare,apoi a sunat la locul meu de munca pentru a vorbi cu managerul incercand sa imi faca probleme la locul de munca si spunand acelasi lucru,sa imi anulez acea sesizare.Intrebarea mea ar fi urmatoare:avea acea doamna de la banca dreptul de a-mi suna rudele si superiorii de la locul de munca atata timp cat eu nu figurez cu nici o datorie?Unde o pot reclama in continuare?Nu mi se pare corect ceea ce mi s-a intamplat si nu cer decat sa mi se faca dreptate.Va multumesc si astept un raspuns.