Buna seara!Acum o saptamana am avut o neplacere la o sucursala [editat - a unei banci],unde o angajata nu a dorit sa ma ajute cu o adresa de inchidere a unui cont de card si nici macar nu a vrut sa imi dea un numar de telefon la care sa pot suna,si nici nu mi-a spus ce pasi trebuie sa urmez pentru a-mi inchide contul.Dupa o discutie telefonica cu o angajata de la o alta sucursala am reusit sa rezolv respectiva problema.Dupa acest lucru am facut o sesizare telefonica cu privire la comportamentul acelei angajate,urmata de o alta sesizare trimisa pe adresa de email a bancii.Dupa cateva zile respectiva angajata a bancii care nu a vrut sa ma ajute a inceput sa ma sune pe telefonul fix de acasa,apoi a sunat-o pe soacra mea,iar in cele din urma a sunat la locul meu de munca si a vorbit cu directoarea pentru a-mi face probleme spunand ca daca nu imi retrag acea sesizare ea poate merge mai departe.Am refuzat sa imi retrag acea sesizare si a inceput sa imi sune colegii de munca pe care ii cunostea continuand cu aceleasi presiuni.In cele din urma mi-a transmis prin directoarea de la mine de la munca ca si-a angajat avocat si ca ma va da in judecata.intrebarea mea este urmatoarea:de ce anume ar putea sa ma acuze si ce ar trebui eu sa fac in continuare?pentru ca nu am chef sa fiu tarat prin tribunale si procese.as putea sa o dau si eu in judecata?Va multumesc si astept un raspuns.
acum nu stiu ce sa zic,dar mi se pare ca pana la urma acea angajata e si director de sucursala.si daca totusi ma da in judecata ,de ce ma poate acuza si cum ma pot apara?