Buna seara!Acum o saptamana am avut o neplacere la o sucursala [editat - a unei banci],unde o angajata nu a dorit sa ma ajute cu o adresa de inchidere a unui cont de card si nici macar nu a vrut sa imi dea un numar de telefon la care sa pot suna,si nici nu mi-a spus ce pasi trebuie sa urmez pentru a-mi inchide contul.Dupa o discutie telefonica cu o angajata de la o alta sucursala am reusit sa rezolv respectiva problema.Dupa acest lucru am facut o sesizare telefonica cu privire la comportamentul acelei angajate,urmata de o alta sesizare trimisa pe adresa de email a bancii.Dupa cateva zile respectiva angajata a bancii care nu a vrut sa ma ajute a inceput sa ma sune pe telefonul fix de acasa,apoi a sunat-o pe soacra mea,iar in cele din urma a sunat la locul meu de munca si a vorbit cu directoarea pentru a-mi face probleme spunand ca daca nu imi retrag acea sesizare ea poate merge mai departe.Am refuzat sa imi retrag acea sesizare si a inceput sa imi sune colegii de munca pe care ii cunostea continuand cu aceleasi presiuni.In cele din urma mi-a transmis prin directoarea de la mine de la munca ca si-a angajat avocat si ca ma va da in judecata.intrebarea mea este urmatoarea:de ce anume ar putea sa ma acuze si ce ar trebui eu sa fac in continuare?pentru ca nu am chef sa fiu tarat prin tribunale si procese.as putea sa o dau si eu in judecata?Va multumesc si astept un raspuns.
dar oare e normal sa ma hartuiasca in asa fel din toate partile?Pana la urma cred ca as putea sa o acuz de hartuire,calomnie si santaj,ca practic ma santajeaza sa renunt la acea sesizare sau in caz contrar imi face probleme.Oricum acum astept un raspuns din partea unui superior al acestei angajate,pentru ca am sunat din nou si le-am adus la cunostinta aceasta situatie si i-am rugat sa ma anunte si pe mine cineva in legatura cu ce ganduri are acea angajata care nu cred ca mai e in toate mintile.