Va rog sa ma ajutati cu o parere despre urmatoarea situatie:
Am cumparat un produs online pe care l-am returnat dupa 3 zile in baza prevederilor legale privind comertul de la distanta.Am dus produsul personal la magazin si in urma verificarii mi s-a transmis o factura de stornare pe valoarea initiala platita de mine la curierul postal.
Desi au trecut cele 30 zile invocate pentru returnarea banilor inca nu am primit suma mentionata pe factura stornatoare nici prin cont bancar nici prin mandat postal(metodele acceptate)
Ce este de facut si unde pot sa ma adresez ?Magazinul nu vrea sa dea relatii.
Incepeti prin a sesiza organele de control ale OPC-ului, asteptati sa vedeti care sunt masurile care le-au fost impuse si finalitatea acestora.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Aragaz lovit
gabi2002
Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)