avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 883 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Comert Online
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Comert Online

Va rog sa ma ajutati cu o parere despre urmatoarea situatie:

Am cumparat un produs online pe care l-am returnat dupa 3 zile in baza prevederilor legale privind comertul de la distanta.Am dus produsul personal la magazin si in urma verificarii mi s-a transmis o factura de stornare pe valoarea initiala platita de mine la curierul postal.
Desi au trecut cele 30 zile invocate pentru returnarea banilor inca nu am primit suma mentionata pe factura stornatoare nici prin cont bancar nici prin mandat postal(metodele acceptate)
Ce este de facut si unde pot sa ma adresez ?Magazinul nu vrea sa dea relatii.
Cel mai recent răspuns: Gabriela Monica Ionescu , Consultant fiscal 22:43, 27 Decembrie 2011
Va puteti adresa la Oficiul pentru Protectia Consumatorului .Vedeti toate informatiile aici
[ link extern ]
Faptul ca nu platesc ceva ce au facturat nu intra la frauda?
Incepeti prin a sesiza organele de control ale OPC-ului, asteptati sa vedeti care sunt masurile care le-au fost impuse si finalitatea acestora.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Aragaz lovit gabi2002 gabi2002 Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca ... (vezi toată discuția)
Ce pot face in acest caz? - inselatorie online bia99 bia99 buna ziua, am achizitionat de pe un site online o tableta in valoare de 1500 ron, insa am primit o replica. ce as putea face in acest caz ? am sa incerc sa ... (vezi toată discuția)
Inducerea in eroare a clientului balambur balambur Buna ziua, Am cerut o stornare a unui telefon cumparat de la magazinul online dupa o perioada tumultoasa de intrati in service (7 la numar). De fiecare data ... (vezi toată discuția)