Buna ziua ,am achizitionat online un aragaz care mi-a fost adus acasa cu curierul. Nu am deschis coletul decat dupa ce curierul a plecat si am vazut ca aragazul are tabla indoita pe lateral si smaltu dus in anumite locuri. am facut cerere de retur online la magazinul de unde l-am luat si mi sa spus ca va anunta curierul sa mi-l ia si dupa predarea lui la magazin si verificari mi se va trimite alt produs in schimb.tot astept curierul de cateva zile care nu mai vine....am solicitat iar magazinului sa anunte curierul si degeaba .ce e de facut in aceasta situatie.? Mentionez ca inca nu l-am probat sa vad daca functioneaza sau nu? Ar trebui sa merg la protectia consumatorului??
In coditiile in care ati constatat ca produsul achizitionat prezinta defecte,nu mai continuati sa verificati daca tehnic functioneaza
Anuntati oficial comerciantul de la care ati achizitionat produsul despre defectele constatate la primire colet,solicitati inlocuirea acestuia
Daca nu primiti raspuns ,sesizati oficial opc
Succes !