Am un telefon cu displayul spart pe care la-n trimis in service pentru reparatie contra cost.
Cele 15 zile de reparatie au expirat...pot sa cer returnarea banilor pe produs conform legii consumatorului?
Da ,puteti care rambursarea pretului,dar totusi inainte luati legatura cu service-ul ,incercati pe cale amiabila sa rezolvati problema,aveti vreo proba in care se mentioneaza ca reparatia dureaza 15 zile? daca DA atunci le puteti spune ca veti merge la protectia consumatorului si apoi in instanta de judecata unde le veti cere rambursarea pretului si daune interse.
Multumesc pentru raspuns!
Pe site-ul oficial se mentioneaza urmatoarele :" Produsul va fi reparat in maxim 15 zile calendaristice"; iar ca proba am Awb-ul de expediere care atesta ca produsul a fost trimis la sediul respectivei firme; puteti sa-mi spuneti articolul in baza caruia pot sa cer returnarea banilor?
Garanție produse
Alex666
Buna ziua.Am și eu o nedumerire și sper să mă puteți ajuta:
Am trimis un telefon la garanție cu display spart (vina mea).Telefonul este în garanție ... (vezi toată discuția)