Buna ziua.Am și eu o nedumerire și sper să mă puteți ajuta:
Am trimis un telefon la garanție cu display spart (vina mea).Telefonul este în garanție și sunt de acord cu plata costurilor reparației. În situația asta beneficiez de aceiași perioadă de 15 zile calendaristice pt repararea telefonului ? Și dacă da, pot cere repararea acestuia fara a mai platii costurile respective daca cei de la service l-au ținut 22 zile la ei ,nu m-au contactat , nu nimic.Au trimis telefonul înapoi în magazin cu o decizie în care zice că reparația costa 500 lei. În procesul verbal la predare în magazin specifica : Rog contactați clientul pt comunicare costuri reparatii.
Atunci xati acceptul dvs., in scris ca sunteti de acord cu reparatia si domni din magazin, in baza declaratiei dvs., ar trebui sa l retrimita in service pentru reparatii...
Intrebati atunci cat dureaza asta?
Întrebarea mea este : telefonul meu trebuie sa fie reparat în aceiași perioadă de timp , respectiv : 15 zile calendaristice?
Ionut.ion a scris:
Atunci xati acceptul dvs., in scris ca sunteti de acord cu reparatia si domni din magazin, in baza declaratiei dvs., ar trebui sa l retrimita in service pentru reparatii...
Intrebati atunci cat dureaza asta?