avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1094 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garanție produse
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garanție produse

Buna ziua.Am și eu o nedumerire și sper să mă puteți ajuta:
Am trimis un telefon la garanție cu display spart (vina mea).Telefonul este în garanție și sunt de acord cu plata costurilor reparației. În situația asta beneficiez de aceiași perioadă de 15 zile calendaristice pt repararea telefonului ? Și dacă da, pot cere repararea acestuia fara a mai platii costurile respective daca cei de la service l-au ținut 22 zile la ei ,nu m-au contactat , nu nimic.Au trimis telefonul înapoi în magazin cu o decizie în care zice că reparația costa 500 lei. În procesul verbal la predare în magazin specifica : Rog contactați clientul pt comunicare costuri reparatii.
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 19:54, 22 Decembrie 2018
Atunci xati acceptul dvs., in scris ca sunteti de acord cu reparatia si domni din magazin, in baza declaratiei dvs., ar trebui sa l retrimita in service pentru reparatii...
Intrebati atunci cat dureaza asta?
Întrebarea mea este : telefonul meu trebuie sa fie reparat în aceiași perioadă de timp , respectiv : 15 zile calendaristice?


Ionut.ion a scris:

Atunci xati acceptul dvs., in scris ca sunteti de acord cu reparatia si domni din magazin, in baza declaratiei dvs., ar trebui sa l retrimita in service pentru reparatii...
Intrebati atunci cat dureaza asta?

nu. reparatia nu are legatura cu garantia.
Ultima modificare: Sâmbătă, 22 Decembrie 2018
adriandimitriu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Telefon in garantie - schimbat piesa defecta cu piesa veche xciprian xciprian Buna ziua, In urma cu 3 saptamani am predat in magazinul unui operator de telefonie mobila telefonul meu defect, dar in garantie, spre a fi trimis in ... (vezi toată discuția)
Refuz garantie telefon alexandra-DS alexandra-DS Bun gasit, Am achizitionat in luna noiembrie, online, un telefon; dupa cateva saptamani, au aparut probleme cu display-ul, fara ca aparatul sa fi fost ... (vezi toată discuția)