avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 661 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Persoana Fizica Autorizata - in ce categorie de ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Persoana Fizica Autorizata - in ce categorie de activitate ma incadrez?

Sunt inginer angajat cu contract de munca pe perioada nedeterminata.
Sunt Expert Tehnic Atestat de Ministerul Transporturilor si inregistrat la Administratia Financiara ( si nu la Registrul Comertului ) ca persoana fizica autorizata.
Vreau sa aflu in ce categorie de activitate ma incadrez, profesie libera, prestari servicii sau altele si daca, pentru activitatea mea trebuie platit CASS de 5,5% pe venit din activitate.Multumesc.
Ultima modificare: Sâmbătă, 31 Decembrie 2011
gabone88, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters230435 , utilizator 18:12, 31 Decembrie 2011
da trebuie platit.orice pfa plateste.
D-na avocat ,omul nu este inregistrat ca PFA la Registrul comertului.
sunteti profesie libera pe langa 16%+5.5%+ cas ul mai platiti o taxa organizatiei din care faceti parte.
Ultima modificare: Sâmbătă, 31 Decembrie 2011
afaceriiolden, utilizator
nu fac parte dintr-o organizatie cu calitatea de expert tehnic atestat.
sunt inginer angajat la o societate comerciala pe perioada nedeterminata.
calitatea de expert am obtinut-o in urma unui examen de atestare.
cred ca ma incadrez, conf. Lege 95/2006 reactualizata art 257, la art. f) veniturilor din cedarea folosinţei bunurilor, veniturilor din dividende şi dobânzi, veniturilor din drepturi de proprietate intelectuală realizate în mod individual şi/sau într-o formă de asociere şi altor venituri care se supun impozitului pe venit, numai în cazul în care nu realizează venituri de natura celor prevăzute la lit. a)-d), alin. (21) şi (22) şi art. 213 alin. (2) lit. h), dar nu mai puţin de un salariu de bază minim brut pe ţară, lunar.

@gabone, ...