avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 351 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... revisal
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

revisal

Sunt profesor la o scoala generala din mediu rural. Din semestrul acesta am fost numit secretarul scolii (la scolile mici, un fel de factotum; secretar, informatician, contabil, resurse umane).
Pana acum habar nu am avut de evidenta electronica a contractelor de munca.
Inaintea mea nimeni nu a facut asa ceva (completare revisal), fie ca nu sa stiut, fie ca nu s-au interesat.
Ce pot face eu acum cand, am inteles ca a trecut mult timp de cand trebuia sa se faca asa ceva.
Am nevoie urgenta de o lamurire in acest sens.
Nu am depus nici un revisal ! Contracte individuale de munca s-au incheiat !
Ma poate ajuta cineva ?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:08, 2 Ianuarie 2012
Nu este atat de simplu pentru o persoana fara studii economice.Dar parca apartineati de PRIMARII cu atributii in acest sens?Oricum mai intai trebuiesc organizate contractele de munca in vigoare +acte aditionale,decizii modificare.Apoi se copiaza program REVISAL-cf HG500 si instructiunile de functionare si se introduce fiecare salariat corect cu toate datele cerute de program.Eu as recomanda ca citesti HG500 si sa introduci salariatii activi cu modificarile din 01.08.2011 pt ca ce era mai in urma necesita alta varianta de program si cred ca nu raspundeti dvs cf fisei postului pt trecut ci doar pt prezent si viitor eventual,numai ca trebuie sa incepi cu 01.08,data modificarii revisal ca sa poti aduce prezentul la zi.Gasesti instructiuni pe internet pe siteurile ITM.Ca sa nu mai depuneti personal la ghiseul ITM urmati instructiunile de obtinere a parolei pt transmitere date on-line.SUCCES
Ultima modificare: Luni, 2 Ianuarie 2012
MARIANAV, utilizator
MARIANAV a scris:

Nu este atat de simplu pentru o persoana fara studii economice.....