avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1114 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... protectia consumatorului - contract cu tarife crescute ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

protectia consumatorului - contract cu tarife crescute luna de luna

LA MULTI ANI buna ziua am avut un contract incheiat cu o firma care a expirat in 2010 nu stiu exact luna dar nu cred ca e inportant ca ei m_au contactat telefonic si am schinbat telefonic contractul in 17 10 2010 cu urmatoarele tarife;net-4,4E ;tel,6,2E ;dolce 2,4E +teveaul la toate neavind suficiente minute la tel am revenit eu cu un tel si i_am rugat sa_mi spuna alta oferta in data de 10 05 2011 si am optat pentru un tarifmai mare la tel cu un euro iar restul au ramas la acelas pret .La factura din 26 05 2011 25 06 2011 pretul e de 72,58 la fact din26 06 25 07 pret 66,77 din 26 07 25 08 pret 79,82 din 26 08 25 09 pret94,58 urmatoarele 2 facturi au ramas la92,40 am sunat si am intrebac cum e posibil sa urce pretul lafactura de la o luna la alta si mi sa spus ca sa schinbat tarife dar nu mau anuntat iar daca am zis ca vreau sa renunt mi sa spus ca am contrac . Oare numai eu am contrac ei nu dar nu am semnat nimic .VA rog sa ma sfatuiti ce sa fac .VA multumesc
Ultima modificare: Luni, 2 Ianuarie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 21:07, 2 Ianuarie 2012
cereti o detaliere a facturilor si sa vi se arate defalcata problema, apoi incercati sa ii notificati in scris despre abuzul pe care l-au facut, ei va vor raspunde in maxim 30 de zile, cu acel raspuns, daca nu veti fi multumit, fie va veti cere rezilierea contractului si va recuperati banii (destul de anevoios), fie va abonati la un alt operator de telefonie si date.
Asemenea , daca prejudiciul este unul destul de insemnat va puteti adresa instantelor de judecata cu o actiune civila, dat fiind clauzele abuzive din contract si modalitatea de ''crestere a facturii''
Ultima modificare: Luni, 2 Ianuarie 2012
Ares-3, moderator
Mergeti la magazinul lor, unde ati facut contractul, si acolo discutati cu oricare dintre reprezentantii de vanzari despre acele modificari ale pretului abonamentului.
Daca explicatiile sunt aceleasi, ca s-au facut modificari de tarife si dvs. sustineti ca nu ati fost anuntat, puteti face o reclamatie la Protectia consumatorului si de asemenea puteti rezilia contractul fara despagubiri.

In contractele lor, la pct. 6.1. scrie:
Compania poate modifica unilateral Contractul (ex. tarifele, modalitatea de aplicare a acestora, penalitatile de intarziere, caracteristicile Serviciilor), cu conditia notificarii in scris a Clientului, cu cel putin 30 de zile inainte. Modificarile vor fi aplicabile de drept, fara act aditional. Daca Clientul nu este de acord cu o modificare, poate solicita incetarea Contractului pentru Serviciul supus modificarii, pe baza unei notificari scrise ce trebuie sa ajunga la RT cu cel putin 10 zile inainte de data aplicarii modificarii, fara despagubiri.


Aveti aici un model de intocmire a unei reclamatii:
www.avocatnet.ro/content/for...
eu nu am contract scris si semnat de ambele parti toate s_audiscutat telefonic inafara de modificarile tarifare pentrucare nu am fost anuntata si daca iAM sunat si am intrebat mi sa spus ca ma anuntat dar eu nu am primit nimic nici scris nici mesaj pe tel mobil dar daca intirzii cu plata o zi sau doua trimit mesaj automat. Am fost la magazinul lor si au spus ca asta e si daca eu refuz sa mai platesc ma raporteaza nu stiu unde ca am contract .Eu trebuie sa respect ce zic ei dar ei au dreptul sa jecmaneasca de bani lumea.Eu nu pot sa ramin restanta la facturi si platesc desi am zis sa ma decupleze pentru ca renunt la serviciile lor dar nu vor si nu stiu ce sa fac ca inafara de facturi nu am alte acte da pot dovedi decit cu facturi si daca mai exista convorbirea telefonica pt.ca eu am notat doar data cind am vb .Va multumesc
Noi aici, pe forum, putem sa ne exprimam opinii doar pe baza a ce spuneti dvs., si din ce povestiti eu consider ca puteti face o reclamatie la Protectia consumatorilor pentru ca nu ati fost instiintat in scris de modificarea tarifelor.

Contractul poate fi prelungit telefonic, acordul dvs. inregistrat a fost suficient. Daca sunteti in perioada contractuala si ati beneficiat de oferte din partea firmei (minute incluse etc) nu il puteti rezilia fara penalizari.

Faceti o reclamatie, nu aveti nimic de pierdut.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract internet zahariatreder zahariatreder Pun o intrebare! Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? Cum sa fac sa anulez un contract cu firma la care am abonament. In iunie 2012 am suplimentat ... (vezi toată discuția)
Firma de recuperare- datorie furnizor telefonie maadalin maadalin buna ziua , de curand ( de 2 luni) primesc de la o firma de recuperare ( reditexpress )scrisori ca am o datorie la o fosta factura neachita la unul din ... (vezi toată discuția)
Buna ziua , am si eu o nelamurire in leg cu clauza de inchidere a unui abonament - telefonie remussebastian remussebastian nalamurire este urmatoare : la un tel iphone la abonament de 28 de euro , clauza este de 1200 si tel la ab a fost 8 mil , si daca il inchid imediat ma ajunge ... (vezi toată discuția)