avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Desi am primit fisa postului, nu pot sa-mi exercit ...
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Desi am primit fisa postului, nu pot sa-mi exercit atributiile prevazute in aceasta intrucat nu am acces la documente

lucrez ca functionar public intr-o primarie. Am fost referent in cadrul unui compartiment, apoi promovata pe studii superioare in cadrul altui compartiment, pe un alt post in profilul studiilor absolvite. Dupa un timp, am primit fisa postului cu atributii specifice noului post. Problema este ca desi detin aceasta fisa, nu imi pot intra in atributii, intrucat nu mi se predau documentele de la noul loc de munca. Sunt pacalita de aproape un an ca mi se vor preda dar nu se intampla acest lucru. Practic nu am acces nici in birou, nici la documente. ce pot sa fac in aceasta situatie ? problemele pe care ar trebui sa le rezolv eu le rezolva un alt functionar, care detine un alt post. Multumesc ptr. ajutor.
desigur se gasesc sarcini auxiliare, care nu sunt trecute in fisa postului, cineva are interes sa nu predea activitatea ce mi se cuvine, invocand posibila restructurare si sa fie sigura pe unul din cele 2 posturi pe care le controleaza acum, fiind in gratiile sefilor. eu va intreb cinstit ce pot face ptr. a-mi apara drepturile mele si de a nu fi impinsa de altii spre necazuri. Desigur imi doresc din tot sufletul sa-mi desfasor activitatea ptr.care sunt pregatita si mai am si decizie de numire pe post. Credeti ca sunt in postura de a putea refuza dispozitiile ce mi se dau?
In acest sens, sesizati conducerea primariei .. primarul , viceprimarul