1 . registrul inventar nu se mai vizeaza de mult la finante.
2 . in baza listelor de inventariere din octombrie , se intocmesc liste de inventariere la 31.12.2009 ,actualizate cu intrarile si iesirile din octombrie pana in decembrie si numai daca in decizie ordonatorul de credite specifica ca inventarul din octombrie se poate constitui ca si inventar de sfarsit de an .
3 . se numeroteaza paginile si nu se rup iar greselile se corecteaza prin taierea cu o linie, scris deasupra corect , data si semnatura.
4. totalurile din liste pe elemente de patrimoniu , sa fie egale cu soldurile din balanta
5 . mie mi-l scoate programul , il indosariez impreuna cu listele de inventariere si scriu pe dosar REGISTRUL- INVENTAR
6. cum se completeaza :
Nr.crt I Cont I Elemente inventariate I Valoare contabila I Valoare de inventar I Diferente din revaluare(daca e cazul)
Citeste mai mult:
www.avocatnet.ro/content/for...
p.s. asta daca nu gasesti ceva mai clar , in alta parte ;)