Buna ziua,
Vreau sa schimb sediul social al societatii (firma infiintata in 1998). Noul sediu social al societatii vreau sa-l mut la apartamentul pe care il detin impreuna cu sotia (deci ambii suntem proprietari, apartamentul avand 4 camere), iar la firma sunt asociat unic. La ANAF si Registrul Comertului CE DEPUN: Contractul de vanzare-cumparare al apartamentului (unde suntem ambii proprietari, iar in societate sunt asociat unic) sau trebuie sa facem (eu si sotia) un contract de comodat? La ANAF pe cerere ce perioada trecem la sediul social (unde apare: dela...., la....).
Acordul asociatiei de proprietari unde este necesara: la ANAF sau la Reg. Comertului? Daca la un apartament nu locuieste nimeni si proprietarul nu este depistabil eu ce fac (la asociatie apar 0 persoane, nici chiriasi nu are apartamentul)?
Va explic pasii pe care trebuie sa ii urmati:
1. Intocmiti contract de comodat intre societate si proprietarii apartamentului (chiar daca dvs. sunteti si proprietar si asociat unic). Puteti sa il faceti pe ce perioada doriti.
2. Obtineti un extras CF de informare.
3. Daca apartamentul este ipotecat in favoarea unei bancii si este inscrisa interdictie de inchiriere, obtineti acordul bancii pentru stabilirea sediului social.
4. Depuneti cerere la organul fiscal pentru eliberarea certificatului de sediu social si a adeverintei de atestare a sediului social.
5. Intocmiti decizia asociatului unic in care stabiliti schimbarea sediului social la adresa unde doriti.
6. Intocmiti actul constitutiv actualizat
7. Acordul asociatiei de proprietari si a vecinilor limitrofi (sus, jos, stanga, dreapta).
8. Depuneti la Registrul Comertului: cerere mentiuni, decizia asociatului unic cu contorul de cuvinte, act constitutiv actualizat, certificatul de la finante, contractul de comodat, extrasul CF.
Pe langa acestea trebuie sa va fie schimbat certificatul de inregistrare al societatii si toate constatatoarele (pentru ca se schimba sediul social), deci le depuneti pe toate in acelasi timp cu cerere, vi se vor emite altele.
Succes!
Contractul de comodat in forma autentica (la notar sau avocat)?
Extrasul de CF de informare trebuie si la finante?
Trebuie neaparat si acordul proprietarului care nu locuieste in apt (din cei 4 s, d, sus, jos nu e cazul ca e parter si e spatiu comercial din constructie)!
Dar ptr declararea punctului de lucru (ptr care am contract de inchiriere)? Il depun in acelasi timp?
Nu este necesar contract de comodat in forma autentica. Pentru extrasul CF folositi copie conforma cu originalul. Daca nu locuieste nimeni intr-un apartament limitrof asociatia sa scrie "nu locuieste nimeni" - semnatura si stampila. Puteti depune documentatia si pentru punct de lucru in acelasi timp.