Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Sunt novice in domeniul asadar va rog sa ma ajutati, ca nu mai stiu cum sa continui...
Am urmatoarea situatie la o societate comerciala cu 2 asociati:
- sediu social expirat
- revocare administrator(care e si asociat)
- numire administrator (celalalt asociat)
- ambii asociati si-au schimbat Cartile de Identitate, unuia i s-a modificat doar seria si numarul, iar celuilalt adresa si implicit seria si numarul CI.
Am inceput prin
- gasirea unui nou sediu social cu activitate de birou - contract de comodat, extras CF - in acelasi judet
- acord vecini si asociatie proprietari
- actualizarea Actului Constitutiv
- Aga - trebuie sa mentionez si in Aga schimbarea datelor de identificare a asociatilor?
... si aici m-am blocat, nu mai stiu cu ce sa continui, ce formulare (onrc) - cereri sau declaratii model trebuie sa intocmesc pentru ca sunt 4 modificari ... cum le rezolv pe toate, printr-o singura depunere?! :(
1. Pentru sediul social - trebuie sa mergeti la Administratia Financiara , cu 2 exemplare din contractul de comodat , sa va puna o viza pe el , si sa va elibereze un certificat si o adeverinta pentru noul sediu . e o procedura mai noua , si nu stiu exact daca o sa va mai ceara si alte acte .
2. pentru noul administrator - trebuie sa dea o declaratie pe propria raspundere ca indeplineste cerintele legale pt. a avea aceasta functie - la notariat , in fata unui avocat , sau la registru comertului , la consultanta ( e ceva mai ieftin ) , precum si un specimen de semnatura - la registrul Comertului , in momentul depunerii dosarului .
3. In hotarare se va specifica mutarea sediului , revocarea vechiului administrator , numirea noului administrator. puteti specifica ca se schimba datele de identificare ale asociatilor , dar nu uitati sa le bifati si pe cererea de inregistrare si sa depuneti copii dupa CI .
4. Formularele pt. registru sunt cererea de inregistrare si declaratia model 1 - daca nu aveti activitate la sediu - sau model 2 - daca aveti activitate .