Buna ziua,
Sunt novice in domeniul asadar va rog sa ma ajutati, ca nu mai stiu cum sa continui...
Am urmatoarea situatie la o societate comerciala cu 2 asociati:
- sediu social expirat
- revocare administrator(care e si asociat)
- numire administrator (celalalt asociat)
- ambii asociati si-au schimbat Cartile de Identitate, unuia i s-a modificat doar seria si numarul, iar celuilalt adresa si implicit seria si numarul CI.
Am inceput prin
- gasirea unui nou sediu social cu activitate de birou - contract de comodat, extras CF - in acelasi judet
- acord vecini si asociatie proprietari
- actualizarea Actului Constitutiv
- Aga - trebuie sa mentionez si in Aga schimbarea datelor de identificare a asociatilor?
... si aici m-am blocat, nu mai stiu cu ce sa continui, ce formulare (onrc) - cereri sau declaratii model trebuie sa intocmesc pentru ca sunt 4 modificari ... cum le rezolv pe toate, printr-o singura depunere?! :(
1. Pentru sediul social - trebuie sa mergeti la Administratia Financiara , cu 2 exemplare din contractul de comodat , sa va puna o viza pe el , si sa va elibereze un certificat si o adeverinta pentru noul sediu . e o procedura mai noua , si nu stiu exact daca o sa va mai ceara si alte acte .
2. pentru noul administrator - trebuie sa dea o declaratie pe propria raspundere ca indeplineste cerintele legale pt. a avea aceasta functie - la notariat , in fata unui avocat , sau la registru comertului , la consultanta ( e ceva mai ieftin ) , precum si un specimen de semnatura - la registrul Comertului , in momentul depunerii dosarului .
3. In hotarare se va specifica mutarea sediului , revocarea vechiului administrator , numirea noului administrator. puteti specifica ca se schimba datele de identificare ale asociatilor , dar nu uitati sa le bifati si pe cererea de inregistrare si sa depuneti copii dupa CI .
4. Formularele pt. registru sunt cererea de inregistrare si declaratia model 1 - daca nu aveti activitate la sediu - sau model 2 - daca aveti activitate .