Buna ziua.
Am inaintat o cerere telefonica la compania care imi furnizeaza serviciul de voce in data de 06 decembrie 2011, pentru a beneficia de oferta de atunci care in momentul de fata nu mai este de actualitate.
Am primit un sms prin care mi se confirma solicitarea, citez"Vei primi in cel mult 12 zile lucratoare informatii despre ofertele de care poti beneficia"
Astazi, cand se implinesc 30 de zile calendaristice de la data inaintarii cerererii, am sunat la serviciul clienti, am vorbit cu o d-soara care mi-a spus senin saa stau fara griji, ca a vazut ca pe nr. meu exista o asemenea cerere, dar din lipsa de timp (mi-a spus-o pe aia cu sarbatorile !) consultantii companiei nu au ajuns si la cererea mea, si....a zis ca o sa ma sune cineva, dar, ca sa fiu mai sigur sa mai dau eu un telefon.
Intrebarea ar fi : Au dreptul sa faca asa ceva? adica ei nu au un termen legal in care sa rezolve solicitarea?
Si eu, ca simplu client, nu am nimic cu care sa ii pot sanctiona pentru neseriozitate?
Multumesc anticipat.
nu au termen legal ptr ca nu sunt institutie publica ci o companie privata. este dreptul lor sa nu doreasca sa va aibe de client asa cum este si dreptul dvs sa alegeti un alt operator de telefonie .