Buna ziua.In 2010 am infiintat un SRL(2asociati cu drepturi egale).Intrucat indeplineam conditiile, in 2011 am optat pentru sistemul simplificat de contabilitate.As dori sa stiu daca ,eu, ca administrator al firmei cu specializare contabil(neautorizat)pot tine contabilitatea firmei sau trebuie sa apelez la o firma specializata?
Multumesc.
Daca aveti cunostinte, puteti tine contabilitatea primara iar pentru bilant faceti un contract de prestari servicii cu un contabil autorizat membru CECCAR(pentru cateva ore cat ii ia sa va faca bilantul). La fel colaborati cu un consultant fiscal pentru realizarea declaratiei 101 care trebuie certificata.
Multumesc pentru raspunsul prompt.In cazul in care inchei activitatea pana pe 25 februarie, 101 trebuie depusa pe 25 ianuarie.Mai depun si 100?Mentionez ca nu am de platit impozit pe profit.
Se foloseste aceeasi procedura de anul trecut pentru terminarea cu declaratiile pe 2011.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Contabil srl
fanietta
Am absolvit un curs de 3 luni de contabilitate. Intrebarea este daca pot tine contabilitatea pentru un magazin (SRL - produse alimentare si nealimentare) si ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.