avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 181 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... dreptul de a vinde o proprietate aflata in UNGARIA.
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

dreptul de a vinde o proprietate aflata in UNGARIA.

Buna viua,sunt cetatean roman cu domiciliul in Ungaria.Detin o casa,pe care am cumparat-o in nume propiu in iunie 2009.Am decis sa ma stabilesc in aceasta tara impreuna cu concobina mea, in speranta unui trai mai bun.Concubina mea,tot cetatean roman dar de etnie maghiara.Mentionez ca:sunt vorbitor de engleza
avansat),italiana(conversational) si germana(incepator)si sunt calificat:mecanic aviatie si auto.Cu toate acestea,pentru faptul ca nu am reusi sa invat limba maghiara,si datorita recesiunii.nu am reusit sa ma angajej.De aceea in ianuarie 2012 am decis sa-mi vand casa propietate personala.Cand am informat-o de decizia de a vinde si pleca din Ungaria:concubina mea,mi-a pus in vedere ca ea este decisa sa ramana in Ungaria si ca nu am dreptul sa-mi vand propietatea;fara ai oferii un domiciliu.mentionez ca;in aceeasi localitate in care detin propietatea,locuieste si mama concubinei si detine in propietate 2 case,dar si o matusa a concubinei,ce are si ea o casa propie.
Intrebarea mea este: am dreptul sami vand casa propietate personala,cu sau fara obligatia de ai oferii un alt domiciliu,fostei concubine?Va multumesc anticipat. Astept raspunsul dumneavoastra.
Cel mai recent răspuns: jimmy99 , utilizator 10:14, 10 Ianuarie 2012
Aveti dreptul de a va vinde proprietatea fara a-i oferi o alta locuinta in schimb, cu atat mai mult cu cat aceasta are unde locui. Sunteti titularul exclusiv al dreptului de proprietate si puteti dispune de acest drept.