avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 701 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Conditii indeplinite ptr. participarea la concurs
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Conditii indeplinite ptr. participarea la concurs

am o intrebare...printre conditiile de participare la concursul de ocupare a functiilor de procuror si judecator este una ce spune sa ai 5 ani vechime....Fiind ofiter de politie lucrez ca judiciarist si pot participa la concurs!?Ms...sper ca m/am facut inteles...:">
Ultima modificare: Marți, 21 Octombrie 2008
puf_3000, utilizator
Cel mai recent răspuns: Und3rtak3r , utilizator 10:33, 22 Ianuarie 2009
Pot fi numiţi în magistratură, pe bază de concurs, personalul de specialitate juridică asimilat magistraţilor potrivit prezentei legi, precum şi avocaţii, notarii, asistenţii judiciari, consilierii juridici, persoanele care au îndeplinit funcţii de specialitate juridică în aparatul Parlamentului, Administraţiei Prezidenţiale, Guvernului, Curţii Constituţionale, Avocatului Poporului, Curţii de Conturi sau al Consiliului Legislativ, cu o vechime în specialitate de cel puţin 5 ani. Cum aceasta enumerare este limitativa urmeaza sa observati ca functia ocupata de dv. nu se regaseste printre cele enumerate.
sa intelegem de aici ca nici practicienii in insolventa cu specialitate juridica nu pot participa la concursul cu vechimea de 5 ani!?
Buna ziua,am si eu o intrebare , daca ma poate ajuta un avocat sau o persoana care este mai bine informata>lucrez la consiliu judetean pe functia de consilier,sunt jurista,incadrata pe studii jusridice,intrebarea mea sete:pot de pe aceasta functie cu 5 ani vechime sa acced in magistratura pe baza concursului cu vechime de 5 ani?
va multumesc
Dacă funcţia în care eşti încadrată, este cea de "consilier juridic" sau "jurist", normal că poţi participa la acest examen.