avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... licenta in dreptul muncii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

licenta in dreptul muncii

Salut! Eu sunt studenta in anul 4 la Facultatea de Drept din Iasi si mi-am ales ca si tema de licenta , Partea coneventionala a contractului individual de munca . Din pacate eu voi studia dreptul muncii abia din al doilea semestru.Credeti ca imi puteti oferi vreun sfat cu privire la redactarea unei lucrari de licenta respectiv la cum sa ma pot orienta in ideea formarii mele pe aceasta ramura de drept? Orice sfat mi-ar fi util .Va multumesc si va urez o zi buna!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:14, 21 Octombrie 2008
Ai putea sa faci o paralela intre partea conventionala si partea legala apoi referiri la la felul muncii, locul muncii, salariul, obligatiile generale ale partilor, clauze de neconcurenta, loialitate si confidentialitate sau alte clauze facultative, forme de inregistrare, dublul exemplar si bineinteles sa incepi cu definitie, particularitati etc despre contractul individual de munca.
Sper ca iti va fi de folos!
In lucrare poti sa scri despre :
1. Reglementarea contractului individual de munca
2. Definitia contractului individual de munca
3. Elementele contractului oindividual de munca.
4. Continutul contractului individual de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata indemnizatiei de confidentialitate irina_diaconu2005 irina_diaconu2005 este obligat angajatorul sa plateasca indemnizatia de confidentialitate angajatului(50%din media venitului brut) si in ce mod? (vezi toată discuția)
Clauza de confidentialitate si loialitate fata de angajator etta etta In cazul in care in contractul individual de munca nu este trecuta nici o clauza de confidentialitate si loialitate fata de angajator, trebuie incheiat un act ... (vezi toată discuția)