buna ziua,
decizie de inventariere, din cate stiu eu tine de contabilitate si este strans legata de evidenta stocurilor existente in contabilitate, prin urmare departamentul de contabilitate ar trebui sa o intocmeasca, cu stabilirea comisiei si toate componentele, conform legislatiei in vigoare. dar pentru ca ma confrunt cu o situatie in care contabilitatea sustine ca ar trebui intocmita de compartimentul de resurse umane, va rog sa-mi spuneti cine este in masura sa intocmeasca respectiva decizie, contabila sau specialistul resurse umane?
Inventarierea elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii se efectueaza de catre comisii de inventariere in baza procedurilor proprii aprobate in acest sens. Comisiile de inventariere sunt numite prin decizie scrisa, emisa de administrator, consiliul de administratie, respectiv membrii directoratului, dupa caz.
Angajatorul sau reprezentantul acestuia va emite o decizie de numire a Comisiei de inventariere care trebuie sa contina:
- componenta comisiei,
- numele responsabilului comisiei,
- modul de efectuare a inventarierii,
- gestiunile supuse inventarierii,
- data de incepere si terminare a operatiunilor.
Nu intra in atributiile dep.res.umane si nici a contabilitatii emiterea unei astfel de decizii ...