avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 462 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... sabie de samurai
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

sabie de samurai

Buna ziua,
Sunt legitimat la un club de arte martiale unde practic scrima japoneza. Pentru a aprofunda cele invatate la sala mi-am comandat o sabie de samurai. Pana primesc sabia, as dori sa stiu care ar fi pasii de urmat pentru a nu avea probleme cu legea cand merg la antrenamente. Mentionez ca sabia va fi transportata ori intr-un sac special ori intr-o cutie, pe jos sau cu masina personala. Am citit o multime despre regimul armelor si munitiilor, dar referirile sunt mai mult la arme de foc. In plus, sabia de samurai are doar un tais, nu doua. Recunosc ca m-a depasit problema legala. La urma urmei sunt doar un inginer...#-o
Cel mai recent răspuns: narteaandrei , utilizator 13:32, 2 Iunie 2009
Parca sabiile de antrenament nu sunt ascutite. Ma insel?
Da, cu ascutisul este putin ciudat.
Se pot accidenta partenerii de antrenament.
Cred ca boancamaria nu practica Kendo, unde se foloseste bokuto (o sabie de lemn) ci mai degraba altceva, (poate iaido ?) unde se pare ca, in functie de scoala, antrenamentul consta nu atat in decapitarea adversarilor :O ci in taierea dintr-o miscare eleganta si sigura a diverselor materiale (rogojini infasurate, etc.) Insa chestiunea artei martiale practicate de boancamaria nu are relevanta juridica.
Legea nr. 295/2004 a fost modificata prin Legea nr. 235/2007 care a introdus urmatoarele:
art. 2 ind 1. arma albă - acel obiect sau dispozitiv ce poate pune în pericol sănătatea ori integritatea corporală a persoanelor prin lovire, tăiere, împungere, cum ar fi: baionete, săbii, spade, florete, pumnale, cuţite, şişuri, boxuri, castete, arbalete, arcuri, bâte, măciuci şi bastoane telescopice;".
3. La punctul IV, după poziţia 7 se introduce o nouă poziţie, poziţia 8, cu următorul cuprins: