avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... sabie de samurai
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

sabie de samurai

Buna ziua,
Sunt legitimat la un club de arte martiale unde practic scrima japoneza. Pentru a aprofunda cele invatate la sala mi-am comandat o sabie de samurai. Pana primesc sabia, as dori sa stiu care ar fi pasii de urmat pentru a nu avea probleme cu legea cand merg la antrenamente. Mentionez ca sabia va fi transportata ori intr-un sac special ori intr-o cutie, pe jos sau cu masina personala. Am citit o multime despre regimul armelor si munitiilor, dar referirile sunt mai mult la arme de foc. In plus, sabia de samurai are doar un tais, nu doua. Recunosc ca m-a depasit problema legala. La urma urmei sunt doar un inginer...#-o
Cel mai recent răspuns: narteaandrei , utilizator 13:32, 2 Iunie 2009
Depinde destul de mult si de cadrul de organizare a activitatii clubului din care faceti parte. Statul roman a recunoscut anumite federatii de arte martiale traditionale ca asociatii de practicanti ai luptei cu arme. Forma in care o face e o viza pe pasaportul sportiv, care atesta ca sportivul are dreptul sa posede si sa poarte sabia de antrenament, cu specificatia expresa ca aceasta NU E ASCUTITA.
De regula, viza e primita de sportiv dupa ce acesta atinge un nivel destul de ridicat al abilitatilor, care implica si un grad de responsabilizare destul de ridicat
Intreaba instructorul si verifica-ti documentele eliberate de club si de federatia din care faci parte. Nu te incurca cu politia, pentru ca mai mult ca sigur te legi la cap aiurea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot sa am sabie de ninja? xuser xuser Pot sa detin o sabie de ninja in casa? Precizez sa o tin in casa, nu sa ma plimb cu ea pe strada. Intreb asta pentru ca la desciderile de la TV politia tot ... (vezi toată discuția)