avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 724 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amenda RATB
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amenda RATB

Buna ziua.
Sambata 14 ianuarie, Am primit o amenda pe lina 182 intre titulescu si gara de nord (o singura statie). M-am urcat in masina fiindca mai aveam 5 minute pana incepea examenul.
Pe la jumatea statiei s-au urcat controlorii, au venit la mine si mi-au cerut biletul, le-am explicat ca nu am bilet, ca nu am mai avut timp sa imi iau pentru ca eram in intarziere la examen.
Mi-au cerut carnetul de eleva sa le fac dovada ca sunt studenta, si au zis ca ma lasa sa plec sa ajung la examen, si dupa asta mi-au cerut si buletinul...inca o data sa vada ei ca sunt eu. si dupa ce le-am dat buletinul mi-au dat amenda... 150 RON !!! 150 RON pentru o singura statie de masina.
EU sunt o calatoare cinstita, Intotdeauna am avut calatorii pe card,banii, si niciodata nu am mers fara sa validez. Dar acum pur si simplu nu am mai avut timp sa iau o calatorie, iar aceasta "greseala" aceasta "calatorie" de 1 STATIE m-a costat 150 ron... Este posibil asa ceva? Ce pot face in aceasta privinta?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: haruko , utilizator 00:46, 22 Septembrie 2017
Formulati plangere contraventionala in termen de 15 zile de la primirea procesului-verbal de contraventie.Daca stiti ca nu ati semnat acel PV, ar trebui sa existe si semnatura unui martor.
In instanta ar trebui sa recunoasteti fapta, dar motivati pe langa aspectul ca aveati graba si nu ati avut timp sa luati bilet (pentru o statie), ca nu aveti venituri si nu puteti plati amenda.
Depuneti de la Finante un certificat fiscal, din care sa rezulte ca nu aveti alte venituri si solicitati instantei ca in baza art. 7 din OG 2/2001 inlocuirea amenzii cu avertisment.