avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 619 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediere la terminarea concediului medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediere la terminarea concediului medical

buna ziua.am fost victima uinui incendiu pe data de 18.12.2011.de atunci sunt in concediu medical iar acum am aflat ca angajatorul citez 'nu mai are loc pentru mine' cand voi termina concediul medical.are dreptul sa ma dea afara la expirarea concediului si in ce conditii o poate face?ce pot face in acest sens pentru a nu renunta la drepturile mele?mentionez ca lucrez la el de 1 an de zile (sunt bucatar),fiind primul meu loc de munca.va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:18, 26 Ianuarie 2012
face un abuz, sa nu cumva sa va convinga sa semnati semisia
Nu face niciun abuz .. la revenirea din concediu medical angajatorul poate decide concedierea dvs , in conditiile legii .. dvs aveti posibilitarea de a ataca in instanta decizia de concediere , in termen de 45 de zile de la data comunicarii acesteia la tribunalul in raza caruia domiciliati.
daca decide sa ma dea concedieze la terminarea concediului in ce conditii o poate face?ce drepturi risc sa pierd daca semnez demisia?
Depinde de motive ...concedierea poate fi din motive care tin de persoana salariatului sau din motive care nu tin de persoana salariatului.

Incetarea c.i.m. prin demisie exclude posibilitatea dvs de a beneficia de indemnizatia de somaj acordata in conditiile legii.
el a zis ca motivul concedierii este ca in felul cum arat nu mai am loc acolo(sunt tunsa foarte scurt).mentionez ca se lucreaza cu capul acoperit.cum trebuie sa procedez ca sa beneficiez de somaj?va multumesc mult pentru sprijin

Alte discuții în legătură