avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1170 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere

am un baiat dintro casatorie anterioara,de 8 ani sant casatorit si am cu actuala sotie 2 copii.sotia nu lucreaza si sant singurul intretinator al familiei.sant angajat si am un salar net de 777 ron.va rog sami spuneti cat se cuvine dupa lege sa platese pensie de intretinere baiatului din casatoria anterioara.lucrez ca sofer si am o diurna zilnica .va rog sami spuneti daca din diurna statul ma poate obliga sa platesc ceva in plus. va multumesc anticipat.cu respect .muresan florian.
Vi se poate retine cel mult 50% din salariul net lunar.
muresanflorian a scris:

va rog sami spuneti cat se cuvine dupa lege sa platese pensie de intretinere baiatului din casatoria anterioara.

Aveti 2 copii in intretinere cu actuala sotie si un copil rezultat din casatoria anterioara.
Procentul maximal al pensiei de intretinere care poate fi stabilit pentru copilul rezultat din casatoria anterioara, este de 16.5 % din venitul net realizat lunar.
Daca exista pe rolul instantei o actiune de stabilire pensie, urmeaza sa probati ca aveti in intretinere cei 2 copii din actuala casatorie, dovada fiind certificatele de nastere ale acestora.
16,5% chiar daca mai am in intretinere 2 copii si sotia?inca nu este nici un proces pe rol.dar din diurna imi poate lua ceva deoarece sant sofer?
Din venitul net va fi retinut numai 16,5%, diurna reprezinta un venit ce este destinat exercitarii profesiei, prin urmare, acesta nu poate fi urmarit , pentru niciun fel de datorii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Divort Crstinaancutac Crstinaancutac Buna ziua divortez de soțul meu si as dori sa știu câta pensie alimentara ii revine băiețelului nostru de 4 ani, soțul mai are si un alat băiat din ... (vezi toată discuția)