in termenul legal de 10 zile de la afisarea intretinerii, aveati dreptul sa depuneti o contestatie scrisa la presedintele asociatiei (la care sa va dea nr de inregistrare si data) si sa va raspunda la aceasta in termen de 7 zile. iar decizia trebuie sa fie luata in comitetul executiv, nu sa fie a presedintelui (legea 230/2007 si norma de aplicare a acesteia)
Buna seara,
Ma confrunt cu o problema care cred ca o are fiecare nou proprietar intr-o asociatie.
Am facut niste lucrari de amenajare care au durat 3 luni de zile , respectiv mai-iulie, platind un locatar din bloc sa spele casa scarii in fiecare seara . Dupa ce lucarile au fost terminate , pe tabelul cu cheltuieli luna august ma regasesc cu plata intregii femei de serviciu , administratoaea spunand ca asa a decis presedinta. Inteleg ca lucrarile de reparatii pot sa fie un deranj, dar de ce dupa ce am terminat lucrarea au decis dintr-odata ca pana la sfarsitul anului va trebui sa platesc femeia de serviciu doar eu si inclusiv curentul de pe casa scarii. Am explicat administratoarea ca reparatii s-au facut cu curentul din apartamentul meu si nu al asociatiei. Administrataorea mi-a raspuns ca trebuie sa platesc curentul de la interfon caci au intrat muncitorii.
Intrebare: aceste decizii nu ar trebui luate printr-o sedinta si o atentionare catre proprietar? si se platesc in luna curenta si nu dupa doua luni de la terminarea lucrarilor?
Asa pot sa puna si in 2009 cheltuieli pentru deranjul facut in 2008.
Si cum pot eu sa ma apar de aceste lucruri. Curentul de la interfon? Mi se pare ridicol si este doar o provocare.
Eu sunt dipsonibila sa platesc pentu deranjul creat dar nu sa se impuna orisice doar ca a decis presedinta si ca am facut eu reparatii...
Astep un raspuns caci se pare ca aceste cheltuieli mi se vor adebita pana la sfarsitul anului.
Ar trebui sa ma le fac o scrisoare prin avocat ?
va multumesc
~ final discuție ~