Stati un pic. Asociatia sunteti dvs., proprietarii. Din asociatie faceti parte si dvs. Sau ar trebui sa faceti parte -- se poate face cerere de inscriere daca n-ati semnat acordul initial de asociere sau nu detineati proprietatea la acel moment. Comitetul executiv si presedintele sunt tot din asociatie doar ca au fost alesi sa reprezinte asociatia si sa faca oarece treaba (de aia se cheama 'executiv').
Faceti notificare scrisa presedintelui asociatiei. Daca refuza sa va dea nr de inregistrare, dati hartia de fata cu martori (nu din familie) si faceti proces verbal de inmanare. Vedeti un alt topic pe tema asta:
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Nu trebuie sa va dea raspuns. Asteptati vreo 2 saptamani si, daca nu se misca nimic, mergeti la primarie.
Pt zugravit si alte lucrari mai ample care nu sunt reparatii curente sau nu afecteaza exploatarea imobilului in mod drastic, ar trebui sa strangeti fond de reperatii conform estimarilor.
Da, cam tot asta ar fi procedura dar mai normal ar fi sa schimbati comitetul executiv cu unul care sa faca ce trebuie.
La cate probleme aveti si vazand cate va intereseaza, va recomand cu caldura sa cititi Legea 230/2007 (despre asociatiile de proprietari) precum si normele de aplicare date de HG1588/2007. Tot ceea ce v-am scris eu isi are sursa acolo.