Sunt angajata de peste 8 ani la o societate comerciala avand ca obiect de activitate in alimentatie publica,iar in urma cu doua saptamani am fost anuntata ca voi intra in somaj cu data de 01.02.2012.Am inteles acest aspect pe motiv ca vanzarea nu prea merge dar astazi cand trebuia sa primesc tichetele de masa pe zilele lucrate in luna ianuarie mi s-a comunicat de patron ca din aceasta luna s-a hotarat sa nu le mai dea.,fara sa fiu anuntata in prealabil de aceasta masura.Tichetele de masa l-am primit in fiecare luna timp de 8 ani.unde ar trebuii sa ma adresez ,carei institutii?Asi mai dorii sa stiu daca este legala suspendarea sau anularea acestor tichete de catre patron asa cum v-am adus la cunostinta.Va multumesc.
Acordarea tichetelor de masa nu sunt o obligatie legala in sarcina angajatorului, astfel incat, in principiu, acesta poate sa suspende acordarea lor oricand.
Limita acordarii acestora este data de posibilitatile financiare ale unitatii, tinand cont de conditiile de munca si de calitatile individuale ale salariatilor. Acordarea de tichete de masa reprezinta numai o facilitate, nu un drept al tuturor angajatilor unei unitati
In Regulamentul Intern sau in contractul colectiv de munca la nivel de unitate este reglementata aceasta problema?