avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 678 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... probleme intre angajat si angajator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

probleme intre angajat si angajator

lucrez ca bibliotecar intr-o scoala din Bucuresti. Acum 3 ani am facut un credit la faimoasa City Bank. Aproape un an am platit ratele lunar. Apoi au inceput sa-mi trimita mesaje sa mai platesc in afara ratei sume de 300.000-450.000 dobanzi nespecificate in contract. Am refuzat sa mai platesc rugandu-i sa-mi trimita un desfasurator. Nu l-au trimis nici acum, dar in schimb mi-au trimis poprire pe salariu tot cu vechiul desfasurator, fara sentinta judecatoreasca ramasa definitiva, in contextul in care institutia unde lucrez a anulat paragraful unde se obliga sa recupereze creditul.Am explicat acest lucru secretarei dar nu vrea sa inteleaga acest lucru si deja de 1 an imi opreste in loc de 1300.000 rata dupa desfasurator 2.300.000 lei. In acest caz ce sfat imi dati? Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:01, 31 Octombrie 2008
SA sa-i dati in judecata!
Apelati si la asistenta pentru protectia consumatorilor.Sunt spete similare in care persoane aflate intr-o situatie ca a dvs. au castigat in instanta, chiar de curand.Desigur ca trebuie sa prezentati actele unui avocat pentru ca in mod concret sa va indrume!
1. Secretara nu era obligata de lege sa faca retinerile respective, mai ales ca spuneti ca a fost taiata din adeverinta fraza cu pricina. Scisoarea de la banca nu constituie titlu executoriu. Spuneti-i ca nu are ce sa i se intample daca nu mai face aceste retineri. Asa, orice banca poate trimite la orice institutie poprire pe salariu. (Nu cumva secretara are ceva legaturi pe la City Bank?)
2. Actionati banca in judecata si nu uitati sa cereti si cheltuieli de judecata.