avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 595 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Spargere cont webcare la o firma de telefonie mobila ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Spargere cont webcare la o firma de telefonie mobila si incarcare frauduloasa cartela pre pay

Saptamana trecuta am primit doua mesaje de la un numar scurt prin care sunt anuntat ca am incarcat contul unui utilizatorul pre pay cu 22,7 euro respectiv 11,35 euro. 21 minute mai tarziu de la momentul primirii ultimului mesaj de la acel numar, primesc un mesaj de la serviciul clienti in care sunt rugat sa-i contactez de urgenta. In perioada in care se intamplau aceste fapte eram intr-o delegatie de serviciu in afara tarii iar mesajele de pe telefon am avut posibilitatea sa le citesc la cateva ore bune de la momentul primirii. Mentionez ca in intervalul dintre momentul primirii mesajelor si cel in care am putut comunica personal cu angajatii Orange, sotia mea a observat mesajele ce au fost trimise in acelasi timp si pe un telefon ce ramasese acasa, in Romania, deoarece am doua abonamente orange pe numele meu. Speriata oarecum de mesajele primite si mai cu seama de solicitarea trimisa de serviciul clienti de a lua urgent legatura cu dumnealor, sotia mea a sunat la serviciul clienti de unde i s-a adus la cunostinta ca se fac incarcari de pe webcare, ca au fost foarte multe incercari de incarcare si ca numai acestea doua au reusit. Le-a comunicat ca eu nu sunt in tara si i-a rugat sa faca ceva sa stopeze o eventuala reincercare de frauda raspunsul fiind bineinteles ca nu pot face nimic decat daca suna titularul. Spre seara am reusit sa iau personal legatura cu angajatii lor si concluzia a fost ca ?sunt bun de plata? iar webcare-ul nu-l pot inchide personal si mai dureaza si 72 de ore de la solocitarea de inchidere. Ce parere aveti? Stiu ca sunt destule cazuri de genul acesta. Le-am trimis si o sesizare scrisa, le-am solicitat si adresa de IP de la care s-a logat cel care a facut incarcarea dar sincer sa fiu nu ma astept la nimic bun.

[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor de persoane fizice sau juridice si nici a numerelor de telefon. Va multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Vineri, 3 Februarie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: cga43 , utilizator 09:37, 6 Februarie 2012
In conditiile in care dvs nu ati consimtit la aceasta operatiune ,opinia mea este ca nu trebuie sa platiti pentru disfunctionalitatea sistemului lor.Faceti-le notificare si in felul acesta aduceti-le la cunostiinta ca ei trebuie sa suporte c/val indicata de dvs mai sus.Nu trebuie sa platiti nicidecum.Opinia mea este sa treceti pe cartela.Sunt obligati sa faca acest lucru.
cris_74 a scris:

[...]
Spre seara am reusit sa iau personal legatura cu angajatii lor si concluzia a fost ca ?sunt bun de plata? iar webcare-ul nu-l pot inchide personal si mai dureaza si 72 de ore de la solocitarea de inchidere.


Concluzia furnizorului - sau mai exact a reprezentantului care a exprimat aceasta "concluzie" - este aberanta. In urma unei solicitari explicite in acest sens, nu numai ca furnizorul are obligatia de a opri accesul la contul respectiv (webcare), dar dispune si de mijloacele tehnice necesare pentru a anula efectul creditarii frauduloase.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Favorizarea fraudelor in telefonia mobila grobianu grobianu Pe scurt, am fost escrocat telefonic, prin metoda reancarcarii unui cont pre-pay, cu 100 euro de catre un individ care s-a dat drept angajat al ... (vezi toată discuția)
Factura paypoint adlala adlala Am in fiecare zi incasari din incarcare electonica,in casa de marcat,nu s-a selectionat un deparament singur cu aceasta \"incarcare electronica\"si imi apare ... (vezi toată discuția)
Excrocherie pe sms dinumarcel dinumarcel In cursul lunii ianuarie 2012 cand lucram la calculatorul personal am fost ispitit de o reclama cu calculul IQ-ului. Am completat fugitiv reaspunsurile dupa ... (vezi toată discuția)