Am cateva nelamuriri in ceea ce priveste - documentatia unui PFA , si anume :
- registrul bon de consum
- fise de magazin
- registru corespondenta un specifica nr. inventar, cod de clasificare, denumirea mijl fix ,locul unde se afla
- nota de receptie
- reg intrari iesiri ?
Ce anume nelamuriri aveti, daca trebuie sa le aveti si dumneavostra pe toate acestea sau cum se completeaza? Pentru acestea, trebuie sa detaliati ce anume activitate prestati in cadrul pfa-ului. Sau daca e altceva, detaliati intrebarea.
Detaliez
Activitatea pe care o prestez are cod caen 0149 Cresterea altor animale
Alte documente necesare Intreprinderi Individuale pe care o detin, mai imi sunt necesare , fata de cele enumerate anterior
Rolul fiecarui document ?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-urilor acestora.