avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 613 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Calitatea de Fidejusor
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Calitatea de Fidejusor

Întrebarea mea vine cum se procedează atunci când sunt Fidejusor, in cazul unui contract cu S.C XZY SRL unde debitor este altă personă !
Eu am aflat de această datorie în urma unei Concilieri sosite prin poștă (s-a semnat confirmare de primire). Când am contactat debitorul nu mi-a mai fost răspuns. Ca după o perioadă de timp să primesc o citație prin care se anunță un nou termen, Eu nu am aflat nici de termenul inițial. Ce pot face în acest sens ?Unu la mână sunt student și nu am venituri, doi la mână, factura e de 361,31 Lei și penalitățile de 1083,93Lei . din ce am înțeles dintr-o sursă apropiată debitorului, conform unei hârtii emise de reclamantă ? Ce pot să fac ? Să scăp cel puțin pentru moment, nu ar fi o problemă factura cât sunt penalitățile .
Sunteti bun de plata, calitatea de fidejusor cam asta inseamna, daca debitorul principal nu plateste, va plati fidejusorul, uramand ca apoi sa se indrepte impotriva debitorului principal pentru recuperarea datoriei.
Puteti face o intelegere cu creditorul , in sensul de a va amana o vreme plata, si sa cereti o esalonare, in rate care sa nu va puna in imposibilitatea de a le achita.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concilierea directa Ramona24 Ramona24 Buna ziua . In urma unei concilieri directe care are ca obiect un debit al unei firme catre o institutie publica, firma accepta sa plateasca debitul dar nu ... (vezi toată discuția)
Credit- fidejusor ContSters22096 ContSters22096 sotii a si b au contractat un credit de la o banca. pentru incheierea contractului a fost necesara si aducerea unui fidejusor (c). in acelasi timp, ... (vezi toată discuția)