Nu stiu daca puteti beneficia de prevederile Art. 11 din Legea 443/2003 :(
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
Inlocuirea cu un produs identic ar putea fi considerata
solicitare disproportionata pentru ca ati beneficiat de un discount fata de pretul afisat.
Ca puteti cere acum un produs identic nou ar trebui, cred eu, sa achitati valoarea discountului.
Poate daca le propuneti sa achitati valoarea discountului si cereti un hard nou, iar ei va refuza, ati avea sanse sa va ''rezolve'' Protectia Consumatorilor.
Altfel, in opinia mea, trebuie sa va multumiti cu returnarea banilor sau cu alt produs al carui pret se incadreaza in suma platita de dvs., daca nu sunteti dispus sa dati nicio diferenta.