avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 618 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... contestatie certificat medical care contraindica ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

contestatie certificat medical care contraindica testul poligraf

Menajera care mi-a furat din casa toate bijuteriile de aur (o valoare foarte mare) incearca sa se eschiveze de la testul poligraf prin depunerea unui certificat medical cu o boala care ar contraindica examinarea.Stiu precis ca e sanatoasa tun si certificatul l-a obtinut cu mita.Pot face contestatie la acest certificat,pot eventual cere o expertiza?Daca raspunsul e pozitiv,ce trebuie sa fac concret?Avocatul meu,foarte bun de altfel,evita sa ma consilieze deoarece spune ca am baga un coleg medic (si eu sunt medic) la incurcatura.Interesul meu este sa dovedesc ca persoana este necinstita si sunt ferm hotarata,daca este legal,sa dovedesc ca certificatul medical nu este corect.Ce trebuie sa fac?Multumesc pentru sfaturi!:innocent:
Cel mai recent răspuns: maiincolo , utilizator 06:09, 15 Februarie 2012
Menajera nu este obligata sa efectueze testul poligraf.Testul poligraf nu reprezinta proba in procesul penal.
Certificatul medico-legal nu o absolva de raspunderea penala. Este necesara o expertiza dispusa se catre magistrat care sa confirme ca nu are discernamant.
Testul poligraf nu prea are relevanta deoarece nu poate fi luat in considerare ca mijloc de proba.
De acord,aveti dreptate.Tocmai pentru ca nu este obligata la acest test,este interesant de ce a considerat util sa depuna un certificat mincinos.Poate pentru ca sotul ei,complice care a instigat-o la furt si care,impreuna cu ea,a vandut la casele de amanet bijuteriile,s-a supus acestui test (asteptam rezultatul).Stiu,de asemenea,ca nu constituie proba in justitie,dar refuzul ei bazat pe un certificat neadevarat ar constitui o proba indirecta ca minte cand spune ca a primit bijuteriile cadou...