avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 785 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Primarul ma obliga sa inchei contract de concesiune pe ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Primarul ma obliga sa inchei contract de concesiune pe spatiul in care functioneaza cabinetul medical

Sunt medic de familie in mediu rural ,i-mi desfasor activitatea medicala intr-o cladire (Dispensarul medical) ce apartine comunei respective,cladirea avind o vechime de peste 35 de ani,fiind construita de cetatenii comunei.Mentionez ca forma de organizare a cabinetului este ,,Cabinet medical individual,, In prezent primarul din aceasta comuna ma obliga sa inchei contract de concesiune pe spatiul respectiv in care functioneaza cabinetul, obligindu-ma sa platesc chirie. Vreau sa stiu daca este legal ceea ce face primarul din aceasta comuna?. Deoarece si cladirea primariei este construita tot de comuna,iar primarul nu plateste chirie.Scoala din comuna este construita tot de oamenii din comuna si profesorii si invatatorii nu platesc chirie.Politistii din comuna nu platesc chirie si nici preotul.Oare primarul face abuz de putere?.Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Alexandru Munteanu , Avocat 23:28, 15 Februarie 2012
Nu face abuz, este chiar legal ce face.
Primaria este a comunitatii locale, comunitatea fiind reprezentata de primar.
Scoala este a comunitatii locale, primaria furnizand fondurile de administrare si salariile profesorilor, ei fiind doar angajati
Biserica este cel mai probabil proprietatea parohiei
Sectia de politie este probabil tot a comunitatii locale sau a IPJ dar are statut special, fiind institutie publica.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură