avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu copil cu handicap
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu copil cu handicap

cum se inregistreaza in revisal? se suspenda cu 51b si perioada..pana la 7 ani?! trebuie sa primesc certificate medicale lunar pana la implinirea a 7 ani de la salariat?

multumesc
Cel mai recent răspuns: avo22 , utilizator 13:47, 16 Februarie 2012
Distins avo22!!!! Inregistrarea in revisal se face in baza unei decizii prin care se stabileste gradul de handicap al copilului, precum si boala acestui copil. Ca urmare va solicit sa faceti diferenta intre certificatele lunare care le aduce parintele la serviciu si boala irecuperabila(cel putin pana la 7 ani) de care sufera copilul. Chiar daca certificatele medicale sunt eliberate de medic lunar, totusi in baza deciziei copilului si a legislatiei in vigoare, parintele are acest drept pana la implinirea varstei de 7 ani de catre copilul cu handicap.
Ii operati suspendarea CIM cu 55b pentru o perioada de 6 luni, 1 an, in funtie de cat are valabilitate certificatul de incadrare in grad de handicap.([Acest certificat necesita reinoire la 6luni/1 an) La fiecare prelunire, salariata va depune la angajator o noua cerere de prelungire a concediului pentru ingrijirea copilului cu handicap, insotit de o copie dupa certificatul de incadrare in grad de handicap.In Revisal operati tot asa, la 6 luni-un an prelungirea suspendarii..
ela david a scris:

Ii operati suspendarea CIM cu 55b ....

Suspendarea c.i.m. nu opereaza in baza art.55 lit.b C.mun. ... acest articol constituie temei de drept al incetarii c.i.m. cu acordul partilor ....

freeelis a scris:
[ art.55 lit.b C.mun. ... acest articol constituie temei de drept al incetarii c.i.m. cu acordul partilor ....

:"> 51b....mea cupla.

freelis: asta e..mersi:)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură