Este al doilea an in care trebuie sa complez registrul de Intrari Iesiri .
As vrea sa stiu cum se face in continuare - Mentioneaz ca activitatea mea este destul de mica nu am mai mult de 30 de facturi
1. Continuii de la numarul ramas de anul trecut ?
2. Incep pe o noua pagina ? Daca da indep numerotarea de la 1 sau de la ultimul numar ramas.
3. Mai trebuie sa fac ceva pentru anul treacut ?
Va referiti probabil la registrul de incasari si plati.
Dupa fiecare luna completata trebuie sa faceti un total.
La sfarsitul fiecarui an trebuie sa faceti un total general.
Barati pagina ramasa de la sfarsitul anului si incepeti pe o pagina noua.Nu exista o regula de numerotare.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.